1. Εισαγωγή & βασικοί ορισμοί
1.1 Εισαγωγή
Η ιστοσελίδα https://skynet.com.gr αποτελεί τον διαδικτυακό τόπο διάθεσης των υπηρεσιών της εταιρείας HIVE 5 (εφεξής θα αναφέρεται ως «η Εταιρεία»).
Οι όροι της παρούσας σύμβασης εφαρμόζονται για την καθ’ οιονδήποτε τρόπο χρήση του ιστότοπου https://skynet.com.gr, την εγγραφή στο σύστημα διαχείρισης πελατών της Εταιρείας (εφεξής «Περιοχή Πελατών») ή/και την καθ’ οιονδήποτε τρόπο χρήση των υπηρεσιών φιλοξενίας, καταχώρησης domain, συντήρησης, τεχνικής υποστήριξης ή οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας που παρέχει η Εταιρεία.
Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας και οι χρήστες των υπηρεσιών της Εταιρείας θα αναφέρονται στο εξής ως «ο Πελάτης».
Όλοι οι όροι της παρούσας σύμβασης είναι ουσιώδεις και δεσμευτικοί. Η πρόσβαση στην ιστοσελίδα ή/και η χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας υποδηλώνει την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή τους από τον Πελάτη. Σε περίπτωση μη αποδοχής οποιουδήποτε όρου, απαγορεύεται ρητά η χρήση του ιστότοπου ή των υπηρεσιών της Εταιρείας.
1.2 Διάρκεια σύμβασης
Η διάρκεια ισχύος της παρούσας αρχίζει από την ημερομηνία που ο αντισυμβαλλόμενος αποκτά την ιδιότητα του Πελάτη (χρήση ιστοσελίδας, αγορά υπηρεσιών κ.ά.) και συμφωνείται για αόριστο χρόνο, εκτός εάν υπάρξει ειδικός όρος χρονικής διάρκειας που διέπει την εκάστοτε επιμέρους υπηρεσία (π.χ. ετήσια συνδρομή hosting, ετήσια καταχώρηση domain).
1.3 Αντικείμενο / παρουσίαση Εταιρείας
Η Εταιρεία παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων, εφαρμογών, λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων δεδομένων με τη μορφή συνδρομών, καθώς και υπηρεσίες καταχώρησης και διαχείρισης ονομάτων χώρου (domains).
Για την παροχή των υπηρεσιών της, η Εταιρεία χρησιμοποιεί κατάλληλο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, τον οποίο συντηρεί και παραμετροποιεί, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της. Οι υπηρεσίες αυτές χρησιμοποιούνται από τους πελάτες για την αποθήκευση, μεταφόρτωση και διάθεση δεδομένων που απαιτούνται για τη διαδικτυακή τους προβολή, επικοινωνία, ή για κάθε άλλη νόμιμη και επιτρεπόμενη από την Εταιρεία χρήση.
2. Υποχρεώσεις Πελάτη
2.1 Εγκυρότητα στοιχείων επικοινωνίας, ιδιοκτησίας και τιμολόγησης
Ο Πελάτης, με την εγγραφή του ή την καθ’ οιονδήποτε άλλο τρόπο χρήση των υπηρεσιών, βεβαιώνει την αληθότητα, πληρότητα και εγκυρότητα όλων των πληροφοριών και στοιχείων επικοινωνίας, ιδιοκτησίας και τιμολόγησης που έχει παράσχει στην Εταιρεία κατά την εγγραφή του ή όπως αυτά επικαιροποιήθηκαν στο μέλλον.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης παράσχει αναληθή, ελλιπή ή μη έγκυρα στοιχεία, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άμεσης ακύρωσης του λογαριασμού, τερματισμό ενεργών υπηρεσιών και διαγραφή όλων των δεδομένων του, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση ή άλλη ευθύνη, υποχρέωση αποκατάστασης ή αποζημίωσης για οποιαδήποτε θετική ή αποθετική ζημία του Πελάτη.
2.2 Διαχείριση κωδικών πρόσβασης και άλλων στοιχείων αυθεντικοποίησης
Ο Πελάτης έχει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη διαχείρισης και διαφύλαξης της μυστικότητας των κωδικών πρόσβασης ή άλλων στοιχείων αυθεντικοποίησης που απαιτούνται για την πρόσβασή του στις υπηρεσίες της Εταιρείας, καθώς και των κωδικών πρόσβασης ιστοσελίδων, εφαρμογών ή άλλων δεδομένων που φιλοξενεί στις υποδομές της Εταιρείας.
Ο Πελάτης συμφωνεί και αποδέχεται πλήρως ότι η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη, υποχρέωση αποκατάστασης ή υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημία του Πελάτη απόρροια κλοπής, απώλειας ή διαρροής των κωδικών του, είτε για την κλοπή/διαρροή καθαυτή, είτε για τα τυχόν αποτελέσματα της (π.χ. αντιποίηση, απώλεια/διαρροή δεδομένων κ.ά.).
2.3 Καταλληλότητα φιλοξενούμενου υλικού
Ο Πελάτης βεβαιώνει ότι οι ιστοσελίδες, εφαρμογές, αρχεία ή άλλα δεδομένα που φιλοξενεί ή σκοπεύει να φιλοξενήσει στις υπηρεσίες της Εταιρείας είναι ελεύθερα από ιούς και κενά ασφαλείας και ότι δεν απαιτείται καμία επιπλέον επεξεργασία τους από το προσωπικό της Εταιρείας για την ορθή λειτουργία τους.
3. Περιορισμός ευθύνης και ειδικά δικαιώματα της Εταιρείας
3.1 Περιορισμός Ευθύνης
-
- Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία (θετική, αποθετική, διαφυγόντα κέρδη, ηθική βλάβη) προκληθεί στον Πελάτη ή σε τρίτους, άμεσα ή έμμεσα, από τη χρήση ή τη μη χρήση των υπηρεσιών της.
-
- Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για καθυστέρηση, αποτυχία, διακοπή ή απώλεια δεδομένων που οφείλεται σε δυσλειτουργίες δικτύου, κακόβουλο λογισμικό (ιούς, ransomware κ.ά.), λανθασμένη χρήση των υπηρεσιών από τον Πελάτη ή οποιαδήποτε άλλη αιτία πέραν του άμεσου ελέγχου της Εταιρείας.
-
- Η ευθύνη της Εταιρείας, εφόσον αποδειχθεί υπαιτιότητα, περιορίζεται στο ανώτερο ποσό της ετήσιας συνδρομής της συγκεκριμένης υπηρεσίας για την οποία προκλήθηκε η ζημία.
3.2 Πολιτική Αντιγράφων Ασφαλείας (Backups)
-
- Η Εταιρεία παρέχει υπηρεσίες δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας (backups) ως επιπρόσθετη εξυπηρέτηση, αλλά δεν φέρει καμία εγγύηση για την ακεραιότητα, την πληρότητα ή τη δυνατότητα ανάκτησης των αντιγράφων αυτών.
-
- Ο Πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τη διατήρηση δικών του, ανεξάρτητων αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων του (ιστοσελίδες, βάσεις δεδομένων, αρχεία, e-mail) σε εξωτερικά μέσα.
-
- Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων, ανεξάρτητα από την αιτία (π.χ. σφάλμα υλικού, σφάλμα λογισμικού, κακόβουλη ενέργεια), και ο Πελάτης παραιτείται από κάθε αξίωση αποζημίωσης.
3.3 Δικαίωμα Αναστολής / Τερματισμού
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, να αναστείλει προσωρινά ή να τερματίσει οριστικά οποιαδήποτε υπηρεσία Πελάτη στις ακόλουθες περιπτώσεις:
-
- Παραβίαση των Όρων Χρήσης ή της Πολιτικής Αποδεκτής Χρήσης (AUP – Άρθρο 7).
-
- Μη έγκαιρη εξόφληση των οφειλών (Άρθρο 9).
-
- Χρήση των υπηρεσιών που προκαλεί προβλήματα στη λειτουργία του δικτύου ή των υπηρεσιών άλλων Πελατών.
4. Τεχνική υποστήριξη
4.1 Πεδίο Εφαρμογής Υποστήριξης
-
- Η Εταιρεία παρέχει Τεχνική Υποστήριξη για θέματα που σχετίζονται άμεσα με τη λειτουργία των υπηρεσιών φιλοξενίας (π.χ. δυσλειτουργία server, προβλήματα δικτύου, διαμόρφωση του control panel, ενεργοποίηση υπηρεσιών).
-
- Η υποστήριξη παρέχεται συνήθως μέσω ηλεκτρονικού αιτήματος (ticket) ή τηλεφωνικά, εντός των ωρών λειτουργίας που ανακοινώνονται στον ιστότοπο.
4.2 Περιορισμοί Υποστήριξης
-
- Η Τεχνική Υποστήριξη δεν περιλαμβάνει την παροχή συμβουλών, την εκπαίδευση ή την επίλυση προβλημάτων που αφορούν:
-
- Τη λειτουργία, τον σχεδιασμό ή τον προγραμματισμό της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του Πελάτη (π.χ. κώδικας, λειτουργία WordPress, Joomla, κ.ά.).
-
- Δυσλειτουργίες στον εξοπλισμό ή το λογισμικό του Πελάτη.
-
- Διαχείριση περιεχομένου, βάσεων δεδομένων ή λογιστικών εφαρμογών.
5. Υπηρεσίες Φιλοξενίας
5.1 Χρήση Πόρων
-
- Ο Πελάτης συμφωνεί να χρησιμοποιεί τους πόρους (CPU, μνήμη RAM, I/O) που αντιστοιχούν στο πακέτο φιλοξενίας του. Σε περίπτωση υπερβολικής χρήσης πόρων που θέτει σε κίνδυνο τη σταθερότητα του server και την ποιότητα των υπηρεσιών προς άλλους πελάτες, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την αναβάθμιση του πακέτου ή/και να αναστείλει την υπηρεσία.
-
- Απαγορεύεται ρητά η χρήση των υπηρεσιών φιλοξενίας για:
-
- Αποθήκευση αντιγράφων ασφαλείας (backups) άλλων server ή αρχείων που δεν σχετίζονται με την ιστοσελίδα.
-
- Δημόσια διάθεση μεγάλων αρχείων (file sharing).
6. Ονόματα χώρου (Domain Names)
6.1 Καταχώρηση και Ανανέωση
-
- Η Εταιρεία ενεργεί ως ενδιάμεσος καταχωρητής (Registrar) μεταξύ του Πελάτη και του αρμόδιου Μητρώου (π.χ. ΕΕΤΤ για .gr, ICANN για .com).
-
- Η τελική έγκριση της καταχώρησης ανήκει στο αρμόδιο Μητρώο.
-
- Ο Πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την έγκαιρη ανανέωση του ονόματος χώρου του. Η Εταιρεία αποστέλλει υπενθυμίσεις, αλλά η μη ανανέωση λόγω μη πληρωμής ή σφάλματος Πελάτη δεν επιβαρύνει την Εταιρεία με καμία ευθύνη για την απώλεια του domain.
7. Απαγορευμένες χρήσεις (Acceptable Use Policy – AUP)
Απαγορεύεται ρητά η χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας για:
-
- Παράνομο περιεχόμενο: Ανάρτηση, μετάδοση ή αποθήκευση υλικού που παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα, εμπορικά σήματα, προσωπικά δεδομένα ή οποιαδήποτε άλλη μορφή νόμου (πορνογραφία, υλικό κατά ανηλίκων, συκοφαντική δυσφήμιση).
-
- Phishing / Spamming: Αποστολή μαζικών, ανεπιθύμητων e-mail (SPAM), ή φιλοξενία ιστοσελίδων που αποσκοπούν στην υποκλοπή στοιχείων (phishing).
-
- Κακόβουλες δραστηριότητες: Δοκιμές διείσδυσης (penetration testing), χρήση υπηρεσιών ως μέσο για επιθέσεις (DDoS) ή διανομή κακόβουλου λογισμικού (malware).
-
- Proxy / VPN: Χρήση των πακέτων shared hosting για λειτουργία proxy servers, VPN ή εφαρμογών mining κρυπτονομισμάτων.
Σε περίπτωση παραβίασης του παρόντος Άρθρου, η Εταιρεία δικαιούται να προβεί σε άμεση, χωρίς προειδοποίηση, διακοπή των υπηρεσιών και διαγραφή του περιεχομένου, χωρίς υποχρέωση επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης.
8. Διαχείριση & Πρόσβαση Λογαριασμών
8.1 Ανάκτηση Πρόσβασης
-
- Σε περίπτωση απώλειας κωδικού πρόσβασης στην Περιοχή Πελατών, ο Πελάτης μπορεί να προχωρήσει σε αυτόματη επαναφορά μέσω του συστήματος της Εταιρείας.
-
- Εάν η αυτόματη διαδικασία αποτύχει, η Εταιρεία θα ζητήσει αναγνωριστικά στοιχεία (π.χ. αποκόμματα παλαιότερων συναλλαγών, επικαιροποιημένα στοιχεία επικοινωνίας) ή/και υπεύθυνη δήλωση μέσω gov.gr για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του Πελάτη, προς αποφυγή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης.
8.2 Μεταβίβαση Υπηρεσιών
-
- Ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να μεταβιβάσει την κυριότητα των υπηρεσιών του σε τρίτο πρόσωπο.
-
- Η μεταβίβαση πραγματοποιείται κατόπιν επίσημου αιτήματος (ticket ή έγγραφη εντολή) του Πελάτη, και αφορά αποκλειστικά τη μεταφορά της υπηρεσίας στον λογαριασμό του νέου ιδιοκτήτη στην Περιοχή Πελατών της Εταιρείας.
9. Συναλλαγές, Τιμολόγηση & Πολιτική Επιστροφών
9.1 Τιμολόγηση και Πληρωμή
-
- Οι τιμές των υπηρεσιών αναγράφονται στον ιστότοπο της Εταιρείας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των τιμών, με την υποχρέωση να ενημερώσει τους Πελάτες πριν την ανανέωση της συνδρομής τους.
-
- Οι υπηρεσίες θεωρούνται εξοφλημένες μόνο μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης του οφειλόμενου ποσού στους λογαριασμούς της Εταιρείας.
9.2 Διακοπή / Ανανέωση Λόγω Μη Πληρωμής
-
- Σε περίπτωση μη έγκαιρης εξόφλησης, η υπηρεσία θα ανασταλεί αυτόματα.
-
- Εάν η οφειλή παραμείνει μετά το πέρας της περιόδου χάριτος (π.χ. 7-15 ημέρες), η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα της οριστικής διαγραφής όλων των δεδομένων που σχετίζονται με την υπηρεσία, χωρίς καμία ευθύνη για την απώλεια.
9.3 Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων (Money Back Guarantee)
-
- Η Εταιρεία παρέχει περίοδο εγγύησης επιστροφής χρημάτων (π.χ. 14 ή 30 ημέρες) μόνο για νέες αγορές συγκεκριμένων υπηρεσιών φιλοξενίας (π.χ. Shared Hosting), εξαιρουμένων των εξόδων τρίτων (π.χ. domains, SSL certificates).
-
- Το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων δεν ισχύει για ανανεώσεις υπηρεσιών, αναβαθμίσεις, μεταβιβάσεις ή υπηρεσίες που τερματίστηκαν λόγω παραβίασης της AUP.
10. Επεξεργασία δεδομένων και GDPR
10.1 Ρόλος Εταιρείας
-
- Για τα δεδομένα που ο Πελάτης φιλοξενεί στους server της Εταιρείας (περιεχόμενο ιστοσελίδας, βάσεις δεδομένων, e-mail), ο Πελάτης είναι ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας και η Εταιρεία είναι ο Εκτελών την Επεξεργασία.
-
- Η Εταιρεία συμμορφώνεται πλήρως με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR – Κανονισμός 2016/679) και δεσμεύεται να εφαρμόζει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων.
-
- Η σχέση μεταξύ Πελάτη και Εταιρείας διέπεται από τη Συμφωνία Επεξεργασίας Δεδομένων (DPA) που είναι αναπόσπαστο μέρος των παρόντων όρων και διατίθεται στον ιστότοπο της Εταιρείας.
10.2 Προσωπικά Δεδομένα Πελάτη
-
- Η Εταιρεία συλλέγει και επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη (όνομα, διεύθυνση, e-mail, ΑΦΜ) για σκοπούς τιμολόγησης, επικοινωνίας και παροχής των υπηρεσιών, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας.
11. Νομικά θέματα
11.1 Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία
-
- Οι παρόντες Όροι Χρήσης διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο και τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-
- Για κάθε διαφορά που προκύπτει από την παρούσα σύμβαση, αρμόδια ορίζονται τα Δικαστήρια της Έδρας της Εταιρείας (π.χ. Αθήνα).
11.2 Τροποποίηση Όρων
-
- Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους παρόντες Όρους Χρήσης. Κάθε τροποποίηση θα ανακοινώνεται στον ιστότοπο της Εταιρείας και η συνέχιση της χρήσης των υπηρεσιών μετά την ανακοίνωση υποδηλώνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των νέων όρων.